今天聽到一首英文歌曲

超好聽的喔!

找了好久

才知道是這首 



[I've never been to me.]

從不曾到過自己的內心深處


http://www.im.tv/VLOG/Personal/1405833/4203590


歌詞

Hey lady, you lady, cursing at your life

嘿,這位太太,你這對自己的生命充滿怨恨的太太



You're a discontented mother and a regimented wife

你是個不滿現實的母親,是個失去自由的妻子



I've no doubt you dream about the things you'll never do

我深信你夢想著那些你永遠無法作的事



But I wish someone had talked to me like I wanna talk to you

但我真希望有人曾經對我說過現在我想告訴你的事



Oh, I've been to Georgia and California and anywhere I could run

啊,我曾到過喬治亞、到過加州,還有任何我可以去到的地方



I took the hand of a preacher man and we made love in the sun

我牽過一個神職男人的手,一起在陽光下纏綿

 

But I ran out of places and friendly faces because I had to be free

但如今我已無處可去、也沒有朋友,只因為當初我非得自由



I've been to paradise but I've never been to me

我曾經到過天堂,但我從未找到過自我



Please lady, please lady, don't just walk away

求求你,這位太太,求求你,別這樣就走開



'Cause I have this need to tell you why I'm all alone today

因為我希望能告訴你,為什麼今天我會如此孤獨



I can see so much of me still living in your eyes

我可以在你的眼中看到太多過去的我



Won't you share a part of a weary heart that has lived a million lies....

可否請你分享一些我這曾經活在千萬謊言中的疲倦心情

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hero520520 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()